Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

ΤΕΣΤ : Πόσο θυμωμένος είστε;

Έλεγχος Θυμού
Όλοι μας θυμώνουμε πότε-πότε. O θυμός αποτελεί φυσιολογική ανθρώπινη αντίδραση στην άδικη μεταχείριση ή κριτική είτε δικαιολογείται είτε όχι. Ωστόσο, ο φυσιολογικός θυμός διαφέρει από την υπερβολική εχθρότητα. Ορισμένοι άνθρωποι θυμώνουν χωρίς να προκληθούν, άλλοι αντιδρούν υπερβολικά σε μικρές αναποδιές και άλλοι νιώθουν πολύ έντονο ή παρατεταμένο θυμό με αθώα περιστατικά.
Τα ξεσπάσματα θυμού δεν είναι ποτέ ωραία, καθώς μπορούν να βλάψουν σχέσεις, καριέρα, ακόμα και να οδηγήσουν σε καρδιοπάθεια. Πιο ευάλωτοι στην καρδιοπάθεια είναι οι άντρες μεγαλύτερης ηλικίας. Σύμφωνα με έρευνες, ο θυμός σε νεαρή ηλικία μπορεί να επηρεάσει την καρδιά σε ώριμη ηλικία, ενώ ο θυμός σε οποιαδήποτε ηλικία μπορεί να επηρεάσει αρνητικά άντρες μέσης ηλικίας και πέρα.
Για να αξιολογήσετε τυχόν μακροχρόνια τάση σας για ευερεθιστότητα, χρησιμοποιήστε την κλίμακα θυμού του Πολυφασικού Ερωτηματολογίου για την Προσωπικότητα της Minnesota.


1. Ορισμένες φορές μου έρχεται να βρίσω

Ναι   Όχι


2. Ορισμένες φορές μου έρχεται να τα σπάσω

Ναι   Όχι


3. Συχνά δεν καταλαβαίνω γιατί είμαι τόσο ευερέθιστος και γκρινιάρης

Ναι   Όχι


4. Μερικές φορές μου έρχεται να παίξω μπουνιές με κάποιους ανθρώπους

Ναι   Όχι


5. Εύκολα γίνομαι ανυπόμονος με τους ανθρώπους

Ναι   Όχι


6. Μου λένε συχνά ότι είμαι ευέξαπτος

Ναι   Όχι


7. Συχνά είμαι τόσο εκνευρισμένος όταν κάποιος προσπαθεί να μπει μπροστά μου στην ουρά, που του κάνω παρατήρηση

Ναι   Όχι


8. Μερικές φορές χρειάστηκε να είμαι αυστηρός με τους ανθρώπους που ήταν αγενείς και εκνευριστικοί

Ναι   Όχι


9. Συχνά μετανιώνω που είμαι τόσο ευέξαπτος και γκρινιάρης

Ναι   Όχι


10. Με εκνευρίζει όταν οι άνθρωποι μου λένε να κάνω πιο γρήγορα

Ναι   Όχι


11. Είμαι πολύ πεισματάρης

Ναι   Όχι


12. Ορισμένες φορές εκνευρίζομαι τόσο, που δεν ξέρω τι μου έχει συμβεί

Ναι   Όχι


13. Έχω εκνευριστεί στο παρελθόν και έχω σπάσει έπιπλα ή πιάτα όταν ήμουν πιωμένος

Ναι   Όχι


14. Έχω εκνευριστεί τόσο πολύ με κάποιον που είμαι έτοιμος να εκραγώ

Ναι   Όχι


15. Έχω εκνευριστεί τόσο πολύ στο παρελθόν, που έχω χτυπήσει άνθρωπο σε καβγά

Ναι   Όχι


16. Σχεδόν ποτέ δεν χάνω τον έλεγχο του εαυτού μου

Ναι   Όχι

Η συνέχεια στο http://www.iatronet.gr/members/anger/